11 september 2014

Ljus i huset...







Ibland är det allt bra att man sparar på saker som man tror kommer till användning
någon annan gång, inte just då när det läggs in i förrådet. När jag för ett ögonblick letade
 efter en annan grej och hittade kopparlampan, fick jag för mig att det kanske är det rätta
 tillfälle nu att plocka fram den , ( hade helt glömt bort att jag hade den) och byta lampa 
i vardagsrummet eftersom den som hänger i taket nu är trasig. Men jag blir lite tveksam
 om koppar passar i rummet men visst är den snygg till kuddarna med koppartryck. Nja, 
jag får väl se hur det blir, jag får testa och se helt enkelt.

Titta in på fabriken för se fler bidrag till torsdagstemat.






1 kommentar:

  1. Häftig lampa och snygga kuddar! Jag gillar koppar men jag får det inte till att passa hemma... Kram Suss

    SvaraRadera