14 december 2012

Vardagsrum del 2...







Fortsätter att visa lite mer vardagsrum nu när det är nystädat, då passar inget bättre 
och vi fortsätter med julen för det är julpyntat, inget överdåd precis utan mer lagom 
för min smak. Söta små julgranshänge i trä som jag har köpt på Granit fick sina platser
 i en lärkkvist. Hyacinter är ett måste för mig, älskar den ljuvliga doften som sprider
 sig svagt i rummet och det är jul för mig. 

Skönt att det är Fredag, veckans bästa dag. Först en lång arbetsdag sen helg
med familjen och julklappsjakt.

(Lilla korgen, hängena/Granit och vasen, spegel, ljusstaken/Huldas)

Ha en fin dag!




7 kommentarer:

  1. Fint! Jag tycker att den där ljusstaken från Ernst är så snygg!

    SvaraRadera
  2. Åh, så fint! Älskar snöstjärnan!

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Så smakfullt o snyggt. Njut frdagen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Så himlans fint ni har det!

    SvaraRadera
  5. fint... enkelt och lugnt, ser väldigt trevligt ut!

    SvaraRadera
  6. Härligt när det är nystädat. Bara njut,
    Kristiina

    SvaraRadera