14 februari 2013

Färgtema...





Torsdag igen och ett nytt tema i fabriken igen. Färgtema står på agendan men för min del
har färgskalan här hemma inte förändrats sig nämnvärt. Utan jag kör på fortfarande med
den lite dovare murrigare skalan som lättas upp med mycket vitt. Jag trivs bäst så men
vem vet kanske kommer det att ändras med tiden.





Jag har letat på min gamla pläd och roskudde som går i en vacker smutsig ljungfärg
så lite mer färg har jag vågat mig på. Inte mycket nytt här alltså utan här får saker 
och ting byta plats med varandra istället, genast blir det en liten förändring här
hemma.





Jag önskar alla en trevlig fortsatt alla hjärtans dag.





11 kommentarer:

  1. Gillar också dessa färger och jag gillar dina bilder!
    Här kommer en alla hjärtans kram till dig!
    Helena

    SvaraRadera
  2. Otroligt vackra bilder !! Blir väldigt sugen på att flytta om grejer igen. Mao ett gott betyg, ett väldigt gott!!

    SvaraRadera
  3. Superfint! Och även dova toner är ju färger. :) gillade verkligen fatet med lite rostig känsla.

    SvaraRadera
  4. Väldigt fina bilder och härligt dova toner, snyggt! Hoppas du haft en fin dag

    SvaraRadera
  5. Älskar både färgskalan och bilderna! Underbara detaljer :)

    SvaraRadera
  6. skulle nästan kunna varit hemifrån mig ..:) samma färgskala.

    Kram
    Pernilla

    SvaraRadera
  7. Har samma färgställning hemma hos mig =) Den lugna basen gör det ju enklare att variera sig när det kommer till accentfärger. Då kan man flippa ur lite färgmässigt i detaljer som är lätta att byta ut och variera.
    Trevlig helg
    /Jennifer

    SvaraRadera
  8. Underbart super fint, gillar der skarpt. Var har du köpt dom fina tofsarna?

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna!

      Tofsarna är från Åhléns.
      Kram

      Radera
  9. O så fina bilder! Gillar tofsarna. Och bilden som är ovanifrån på fåtöljen. Den där grålila filten är ju underbar i tonen.

    Kram Linda


    Ps.Om du har lust, kan du delta i en utlottning inne hos mig där tre personer kan vinna valfri produkt från ekologiska c/o GERD.

    SvaraRadera